-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Mažėjant lėlės Barbės pardavimams, „Mattel“ pirmąjį ketvirtį skaičiavo nuostolius

Mažėjant lėlės Barbės pardavimams, JAV žaislų gamintoja „Mattel“ pirmąjį ketvirtį patyrė 11,2 mln. JAV dolerių nuostolius.
Lėlė Barbė
Lėlė Barbė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Vien Barbės pardavimai sausio-kovo mėnesiais smuko 14 proc. ir smukimo rodiklis buvo dviženklis antrą ketvirtį iš eilės.

Prastėjant veiklos rodikliams, „Mattel“ sumažino turimas žaislų atsargas, 1,5 proc. apkarpė darbo jėgą ir sugriežtino duomenų analizės procedūras, siekdama nustatyti rinkodaros prioritetus.

Kai kurie analitikai ima abejoti, ar Barbė, kuriai jau 55-ri, turi ateities perspektyvų, nes vaikai vis dažniau renkasi ne lėles, o vaizdo žaidimus ir kitus prietaisus.

Tačiau kiti ekonomistai aiškina, kad „žaislų verslas yra cikliškas“ ir po tam tikro smukimo lėlės pardavimai vėl ims augti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius