Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Studentų iniciatyva kuriamas kūrybinių industrijų tinklas

Naujausios studijos rodo, jog kūrybinės industrijos yra efektyviausia ekonomikos sritis. Lietuvoje stojančiųjų į šios srities studijų programas vis daugėja, prognozuojamas 5-8 proc. kasmetinis sektoriaus augimas. Sektoriui ir jo eksporto apimtims augant, didėja ir darbdavių reikalavimai specialistams bei poreikis pradėti partnerystę su kitais sektoriaus atstovais – dėl šių priežasčių balandžio 17 d. vyko VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto studentų organizuojamas kontaktų mainų renginys „IMKI 2014“.
Studentai lankėsi Lietuvoje lyderiaujančiose įvairių sričių įmonėse
Studentai lankėsi Lietuvoje lyderiaujančiose įvairių sričių įmonėse / „IMKI 2014“ organizatorių nuotr.

Renginio metu studentai turėjo galimybę apsilankyti Lietuvoje lyderiaujančiose viešųjų ryšių, marketingo, televizijos, žiniasklaidos ir kitų sričių įmonėse, susipažinti su jose vykstančiais procesais bei parodyti savo gebėjimus atliekant įmonių atstovų paruošas užduotis.

Šia iniciatyva siekiame kurti kūrybinių industrijų tinklą, kurio centrine ašimi tampa universitetas,– teigė projekto koordinatorius VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto plėtros prodekanas J.Nugaras.

„Šia iniciatyva siekiame kurti kūrybinių industrijų tinklą, kurio centrine ašimi tampa universitetas. Kūrybos ekonomika Lietuvoje turi neišsenkantį potencialą, tad IMKI tapo puikia proga verslo atstovams susipažinti su kitų kūrybinių industrijų sričių profesionalais bei jaunaisiais specialistais ir aptarti galimas plėtros, bendradarbiavimo kryptis. Viena iš jų – verslo problemų integravimas į studijų procesą“,– teigė projekto koordinatorius VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto plėtros prodekanas Justas Nugaras.

Kontaktų ir patirčių mainų renginyje „IMKI“ dalyvavo virš 50-ies kūrybinių industrijų studentų, kurie lankėsi Lietuvoje gerai žinomose įmonėse ir organizacijose: „15min“, LRT, JAV ambasada, „IDEA Havas Media“, „VRP Hill+Knowlton strategies“ ir kitose. Šie vizitai tapo proga studentams užmegzti ryšius ateičiai bei parodyti studijų metu įgytas kompetencijas. Įmonėse jiems buvo pateikiamos įvairiausių gebėjimų reikalaujančios užduotys – nuo scenarijaus videoklipui sukūrimo, žiniasklaidos ar renginio planavimo iki komunikacijos strategijos parengimo.

„IMKI 2014“ yra puiki iniciatyva ir mes džiaugiamės dalyvaudami projektuose, kurie leidžia studentams įgyti tikros darbo praktikos. Komandos, kurios JAV ambasadoje pristatė savo idėjas, yra labai kūrybingos ir mes kviečiame tokius studentus dalyvauti ambasados praktikos programoje",– sakė JAV ambasados Lietuvoje kultūros atašė Nina Murray.

Renginys „IMKI“ kūrybinių industrijų sektoriaus atstovus ir studentus sukvietė jau trečiąjį kartą. Renginio uždarymo vakaras vyko kavinėje „Reinis the Cook“, kur įmonių, organizacijų ir universiteto atstovai bei studentai keitėsi patirtimi ir kontaktais, diskutavo kūrybinių industrijų plėtros temomis, buvo apdovanoti perspektyviausi studentai.


 


 


 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius