Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bitė“: skambinant 112 su „Labas“ kortele, net jei sąskaitoje nėra pinigų, numeris rodomas ir vieta nustatoma

Mobiliojo ryšio operatorius „Bitė Lietuva“ neigia pasklidusius gandus, esą skambinant numeriu 112 su išankstinio mokėjimo kortele, kurios sąskaita yra tuščia, numeris nerodomas ir vieta nenustatoma. Bendrovė taip pat aiškina, kad už valstybės skirtas lėšas nebuvo numatyta pirkti įrangos, skirtos nustatyti telefono buvimo vietą, kai jame nėra SIM kortelės.
Moteris kalba telefonu
Moteris kalba telefonu / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Žiniasklaidoje pastarosiomis dienomis pasirodė gandų, esą Panevėžyje negailestingai nužudyta mergina Bendrajam pagalbos centrui (BPC) skambino iš telefono, kuriame buvo įdėta „Bitės“ išankstinio mokėjimo kortelė, o jos sąskaita – tuščia. Esą dėl to BPC operatoriams nebuvo rodomas skambinančiojo numeris ir jie negalėjo nustatyti telefono buvimo vietos.

„Tragedijos skambučio aplinkybės yra policijos vykdomo tyrimo dalis, todėl negalime jų komentuoti. Tačiau galime patikinti, kad skambinant į 112 su „Bitės“ ar „Labas“ kortele, net jei sąskaitoje nėra pinigų ar pasiektas išlaidų limitas, skambutis yra vykdomas ir yra rodomas numeris bei BPC automatizuotu būdu siunčiami vietos duomenys pagal SIM kortelę“, – 15min.lt teigė „Bitė Lietuva“ direktoriaus pavaduotojas Pranas Kuisys.

Trečiadienį vidaus reikalų ministras Dailis Barakauskas pareiškė, kad mobiliojo ryšio operatoriams nuo 2008 iki 2012 m. už patirtas išlaidas informuojant apie skambinančiojo vietą buvo sumokėta po maždaug 2 mln. Lt. Už įrangą per šį laikotarpį „Bitė“ gavo 1,17 mln. litų, „Omnitel“ – 1,2 mln. litų, o „Tele2“ – 1,5 mln. Lt. Pastaroji vienintelė sugebėjo įsidiegti sistemą, kuri leidžia automatizuotai perduoti apytikslę telefono buvimo vietą ir tuo atveju, kai jame nėra SIM kortelės.

„Bitė Lietuva“ tikina, kad įgyvendino tokį sprendimą, kurio iš bendrovės tuo metu reikalavo valstybės institucijos. „Esame gavę kompensacijas už patirtas išlaidas tik už tą įrangą, kurią buvome prašomi įdiegti ir įdiegėme, t.y. skirtą vietos nustatymui su SIM kortele“, – teigė P.Kuisys.

„Omnitel“ situacijos kol kas nekomentuoja – šiuo metu bendrovėje atliekamas išsamus vidinis tyrimas. „Kai jį baigsime ir turėsime visą informaciją, tada galėsime atsakyti į visus klausimus“, – teigė „Omnitel“ atstovė spaudai Daiva Selickaitė.

Anksčiau „Omnitel“ skelbė, kad iki šių metų pabaigos įsidiegs savo sprendimą, užtikrinsiantį skambinančiųjų numeriu 112 vietos perdavimą be SIM kortelės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius