Naująjį tiltą suprojektavo įmonė „Kelprojektas“, o statė bendrovė „Kauno tiltai“, priklausanti susisiekimo infrastruktūros įmonių grupei „Tiltra Group“. Trijų eismo juosto tilto ilgis – 89 metrai, o bendras plotis – 14,6 metro.
Pasak „Kauno tiltai“ atstovų, jo perdangai įrengti buvo panaudota beveik 2 tūkst. kubinių metrų aukštos kokybės betono, taip pat paklota 685 metrai asfaltbetonio dangos. Be to, statant tiltą buvo įrengta 560 polių, kurių bendras gręžinių gylis – net 5 kilometrai.
„Naujojo tilto konstrukcija sudėtingesnė nei prieš tai pastatyto. Statant Karmelitų tiltą reikėjo įrengti pandusą – automobilių nuvažiavimą į aikštelę, sutvarkyti krantinę. Tilto pradžia – ties sankryža, esančia šalia prekybos centro „Akropolis“ ir Karmelitų bažnyčios. Toje salos dalyje statybos darbai nevyksta, todėl rūpesčių naujojo tilto statyba Kauno arenos statytojams nesukėlė“, – sakė Kauno miesto savivaldybės Statybos skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Nusprendus statyti šį tiltą buvo skaičiuota, jog tai kainuos 21 mln. Lt. Tačiau paskelbus konkursą paaiškėjo, kad darbai kainuos kur kas mažiau – 8,8 mln. Lt. Valdininkų teigimu, sumažinti kainą pavyko dėl to, jog statyti šį objektą pretendavo net 5 statybos įmonės.
Priminsime, kad 2009 metais buvo atidarytas pirmasis tiltas į Nemuno salą. Jo statybos kainavo 7,9 mln. Lt. Kaip ir Karmelitų, pirmąjį tiltą statė bendrovė „Kauno tiltai“.