-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Automobilių ir motociklų sporto parodoje – Audriaus Gimžausko sugrįžimas į sportą

Kelerius metus iš eilės Lietuvos autosporto pasaulį krečia gandai apie Utenos apylinkėse, slaptame „Pro-Racing“ garaže kuriamą naują ralio monstriuką. Vieni sako, kad tai bus dar vienas nematytas, negirdėtas automobilis, kiti – kad visa tai propaganda, treti - jog tai bus itin stiprus koziris Lietuvos ralio čempionate.
Audriaus Gimžausko „Mitsubishi Lancer Evo 8“
Audriaus Gimžausko „Mitsubishi Lancer Evo 8“ / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 2 Paroda Ralis

Visus atsakymus bus galima pamatyti savo akimis balandžio 26-27 dienomis Aleksandro Stulginskio universiteto manieže, kur vyks „Auto-Moto sporto paroda 2014“, tačiau vienas dalykas aiškus – po trijų metų  pertraukos Audrius Gimžauskas pagaliau „nukabino vairą nuo vinies“ ir į Lietuvos automobilių ralio čempionatą grįš su trenksmu.

A.Gimžausko „Evo 8“ – toks pat automobilis kaip ir V.Švedo, tik įvilktas į senesnį kėbulą

Projektas pavadintas kodiniu pavadinimu „EVO WRC“. Ne, tai nėra pasaulio ralio čempionato technika, tačiau šio frankenšteino komponuotė stipriai kitokia, nei matome kituose R4 klasės automobiliuose. Iš esmės tai kiek atnaujintas ir praturtintas „Mitsubishi Lancer EVO 8“. „Kiek atnaujintas“  reiškia EVO 10 variklį, „MakTrak“ sekvencinę pavarų dėžę su galimybe pavaras jungti už vairo esančiomis svirtelėmis ir EVO 10 – R4 klasės iš itin stiprių ir lengvų vamzdelių pagamintą važiuoklę.  Jei šie skaičiai Jums nieko nesako – tai tiesiog Vytauto Švedo automobilis, tik apvilktas kiek senesniu kėbulu.

Pastaraisiais metais tik „Autoplius 300 Lakes“ ralio organizavimu užsiėmęs Audrius Gimžauskas nusprendė, jog laikas grįžti į ralio trasas ir tai daryti bandys visiems gerai pažįstamu automobiliu. Trejų metų pertrauką karjeroje padaręs sportininkas atsižvelgė  į „atjaunėjusį“ autoparką, tad ir savo EVO8 atnaujino iš esmės. Pasilikti su senesnio modelio kėbulu paskatino kiek žemesnė automobilio bazė ir mažesnis svoris – šie du faktoriai itin svarbūs norint automobilį tinkamai subalansuoti. 

Atjaunėjo netik autoparkas, bet ir dalyviai – pastaraisiais metais Lietuvos ralio trasas valdęs Dominykas Butvilas šiemet pasitraukė į Lenkijos trasas, tačiau Rokas Kvaraciejus ar Mindaugas Daunoravičius niekur nedingo, kaip ir nedingo Benediktas Vanagas ar Ramūnas Čapkauskas, su kuriais Audriui varžytis teko ne vienerius metus. 

Kaip seksis grįžti į per trejus metus nemažai pačio Audriaus dėka patobulėjusį Lietuvos ralį prognozuoti sunku, tačiau ilgametė patirtis niekur nedingo – adaptacijai su technika laiko prireiks, bet į „dopus“ grįžęs, „GIMŽA1“ valstybiniu numeriu pažymėtas bolidas tik sustiprins šių metų Lietuvos automobilių ralio čempionatą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius