Platus vidaus dizaino pasirinkimas
Automobilio išvaizda, lyginant su pirmtaku, pasikeitusi nedaug. „Challenger“ priekį papuoš atnaujintos grotelės, modernus variklio gaubtas bei priekiniai ir galiniai žibintai.
„Dodge“ praneša, kad automobilio viduje pokyčių gana nemažai. Gamintojas taip pat nusprendė salone pritaikyti ir 1971-aisiais gaminto modelio centrinės konsolės dizainą. „Challenger“ pirkėjams bus suteikta plati salono dizaino pasirinkimo gama. Perkant šį automobilį bus siūloma rinktis net iš 14 interjero variantų.
Aštuonios modifikacijos
Ne ką mažiau pasirinkimo laisvės pirkėjams suteikta ir renkantis automobilio modifikaciją. Čia galimi aštuoni pasirinkimai: SXT, SXT Plus, R/T, R/T Plus, R/T Shaker, R/T Plus Shaker, 6.4 Scat Pack ir 392 HEMI Scat Pack Shaker.
Visi „Challenger“ modeliai bus aprūpinti sportiška pakaba, SXT komplektacijoje dominuos 18 colių ratlankiai, o R/T modeliai gaus 20 colių ratlankius su žemesnėmis ir platesnėmis padangomis.
Serijinę „Challenger“ gamybą planuojama pradėti trečią šių metų ketvirtį.
Variklių galia svyruos nuo 305 iki 485 arklio galių
Variklių gamoje siūlomi trys agregatai. 3,6 ltro darbo tūrio, V6 motoras generuos 305 arklio galias, 5,7 litro darbo tūrio V8 HEMI agregatas išvystys 375 arklio galias ir 555 Nm sukimo momentą. Po galingiausios versijos variklio gaubtu slėpsis atnaujintas 6,4 litro darbo tūrio V8 formos HEMI variklis. Jis išvystys 485 arklio galias ir 643 Nm sukimo momentą.
Modeliai, turintys V6 variklius, bus komponuojami su aštuonių laipsnių „TorqueFlite“ automatine pavarų dėže. V8 agregatai standartiškai turės šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę, tačiau pageidaujantys automatinės transmisijos galės rinktis V6 modeliuose taikomą pavarų dėžę.
„Dodge“ praneša, kad 6,4 litro darbo tūrio V8 variklis su 8 laipsnių automatine pavarų dėže „Challenger“ iki 100 km/h leis pagreitėti per 4 sekundes. Ketvirtį mylios automobilis įveiks per mažiau nei 12 sekundžių ir išvystys maksimalų 293 km/h greitį.