Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

9-oji serija – žvilgsnis į prabangiausią ateities BMW automobilį

Vokietijos automobilių gamintojas BMW Pekino automobilių parodoje atskleidė koncerno ateities prabangiausių automobilių koncepciją „BMW Vision Future Luxury“. Pristatytame prototipe kūrėjai didžiausią dėmesį skyrė naujausių technologijų ir dizaino harmonijai bei pristatė visiškai naujus sprendimus automobilių pramonėje, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
BMW 9 koncepcija
BMW 9 koncepcija / BMW nuotr.

„Naujausios technologijos ir šiuolaikinė prabanga visada yra užkoduota BMW automobilių DNR. Tokiais prototipais kaip „BMW Vision Future Luxury“ siekiame parodyti, kokia kryptimi žengsime ateityje, ir pasisemti motyvacijos bei įkvėpimo. „BMW Vision Future Luxury“ koncepcija su novatoriškomis technologijomis ir skrupulingu tikslumu bei išskirtiniu dėmesiu smulkmenoms perkelia mūsų modernios prabangos viziją į naują lygį“, – sakė BMW grupės dizaino vyriausiasis viceprezidentas Adrianas van Hooydonkas.

Papildytos realybės ekranas projektuoja vaizdą ant priekinio stiklo

Naujojo prototipo dizaine didžiausias dėmesys technologijoms skiriamas tiek automobilio išorėje, tiek salone. Viena didžiausių naujovių automobilio salone – tai „BMW Vision Head Up Display“ ekranas, projektuojantis informaciją ant priekinio stiklo. Šis ekranas ne tik rodo svarbiausią informaciją, bet geba atpažinti kelio ženklus, pastatus, kliūtis kelyje ir paryškinti juos realiuoju laiku ant priekinio stiklo. Tokiu būdu automobilis vairuotojui padeda atkreipti dėmesį į tai, kas svarbiausia kelyje ir suteikia informacijos apie greičio ribojimus ir šviesoforo signalus.

BMW nuotr./BMW 9 koncepcija
BMW nuotr./BMW 9 koncepcija

Vairuotojo darbo vietą supa trys tradiciniai informaciniai ekranai, kurie sukuria BMW vairuotojams gerai pažįstamą centralizuotą vairuotojo erdvę. Ekranas kairėje pusėje rodo su automobiliu susijusią informaciją, centrinis programuojamas ekranas – spidometrą, variklio apsukas ir papildomą informaciją, kai jos reikia. Dešinysis vairuotojo informacijos ekranas pateikia papildomą informacinę-pramoginę informaciją.

Keleiviams priekyje yra įrengtas atskiras lietimui jautrus ekranas, kuriuo galima valdyti su vairavimu nesusijusias programėles. Naudojantis „BMW ConnectedDrive Luxury Concierge“ paslaugomis keleivis gali užsakyti bilietus į operą arba staliuką restorane. Gale sėdintys keleiviai gali naudotis atskiru planšetiniu kompiuteriu, kuriame gali matyti kelionės atstumą, laiką, naudotis programėlėmis, žiūrėti filmus internete ir kita.

BMW nuotr./BMW 9 koncepcija
BMW nuotr./BMW 9 koncepcija

„BMW Vision Future Luxury“ pristato lazerines ir OLED automobilių apšvietimo technologijas

Dizaino ir technologijų harmonija tęsiasi ir automobilio išorėje. Visiems gerai atpažįstami dvigubi BMW priekiniai žibintai „BMW Vision Future Luxury“ koncepcijoje apginkluoti „BMW Laserlight“ technologija, kuri nubrėžia naujus šviesumo, spindulio ir intensyvumo standartus. Su šia technologija žibintai šviečia iki 10 kartų intensyviau, nei šiuo metu populiari LED žibintų technologija. Dėl taupesnio energijos suvartojimo ir paprastų lazerinių šviesų montavimo reikalavimų technologija yra viena pagrindinių kandidačių ateities automobiliuose.

Automobilio galinėje dalyje BMW pirmą kartą panaudojimo organinių LED diodų apšvietimo sistemą. Šios sistemos diodai ne tik yra plonesni už žmogaus plauką, bet ir nereikalauja šviesos reflektorių. Tokios sistemos naudojimas atveria didžiules galimybes kaip naudoti šviesos sprendimus tiek automobilio išorėje, tiek viduje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius